Thursday, January 26, 2012

WO AI NIE INBI !

PERINGATAN : SILA BACA PERLAHAN DAN GABUNGKAN DENGAN GAYA CINA
                     BERCAKAP..KALAU NAK LEBIH PAHAM TENGOK GAYA AH CAI        

                     A.K.A JOHAN RAJALAWAK BERCAKAP...      


assalamualaikum...halloooo...ape kbar kolang sume nye nie???aku halap kolang sume yi sihat2 nye pon adoiii...kali nie wa nk jd yi AH CAI nye yg lalam mahelaje lawak tu pun aduii yi...msti kolang knal nye punnn...hahahahaha...okayla,aku nie tak nak pun nye nk buang mase pun lebih baek nye aku buang sampah nyeerrr...sekalang nie aku nye nk ceriteyiii kat kolang pasal hati dan pelasaan hati yi yg mendukeciter kan nye pun adoiii...hati aku nie mencakapi kat aku pun yg dye yi dh jatuh cinter nyer kat solang pelempuan...mule2 duluyiii suker jer nye pun..tetapi hati aku pun tidak boleh mencakapi membohongi nyer aku dili sendili nyer pon hadddoooiiii ! sikalang nie mood sideh punyer punn..tapi kan..wa nie pun ta tau la, wa hati mau gelak jer nyerrrr...hahahaha...

hali tu...wa ade mengekplesikan pelasaan aku nie pun kat pelempuan...n jiker kolang sume yii nak mengetahuiii nye punn...pelempuan tu ponnn dah mengekplesikan nye dye pun pelasaan nyeerr..punnn...hahaha...aku pun merasai kesukaan nyer la punn...manner tak nyer pun aduii...wa sama itu awek sudah memberitahuiyii same2...pelasaan yg mencakapi sesame sendili memberitahuyii yg...kami mnyukai same satu same nyer lain...alaaa...sinang celiter suke same suke nye pun adoii..hahaha..

balu kami lua olang nyer nak happy2 go lucky samer pun yg lain...n nk dalm mengenali same satu same nyer lain punnn...suddenly...wah, cakap olang puteh aaahhhh...hahaha..sambung nye pun celiter...suddenly,kami menidakkan nyer pun happy punyer pun pelasaan sesame sanak sodaler nyeerr punn aduuiii...dye punyer laki..adoii..bukan laki..maksud wa...dye nya pun itu boyfelen aaarrr...aaaa..boyfelen dye mengetahui yg aku due dye nye pun ade mngontek sesame sendili..rase belasah pun ade jugak nyer..memanglah, dah aku nyer pun ngn gerlfren olang,misti malahla nye dye pun boyfelen..hahaha..gileeerrrr...

oleh kelane aku nyer pun yg mensebab yii kan dua olang fighting2...waahh...olang puteh lagi ahhh..hahaha..kontiniu nyer pun ahhh..akulah yg pun nyer nk mensetel yii pun..hahaha..aku men janjikan kt laki nyer pun yg mengontek nyer tidak akan aku menerusii...aduiii..nk mimendekkan nyer celiter, aku pun never akan mengontek yiii pun pelempuan nyerrr pun lagi..so,TWITTER=UNFOLLOW, FACEBOOK=UNFRIEND, YOU=UNFORGETTABLE.

aher nyer pun...ber aher nyer lah pun kisah kami berdue nye pun aduii....hmmm..waahhh, manyak sideh ahhh..hahaha...dali kawan minjadi suke nyerr...dali suke nyer minjadi cinter punnn...dali cinter punn minjadi sayangi nyerr pun aduii...halap2 dye membace nye pun ini..hahaahaha...

wa nakk memberitahu yii ... WO AI NIE INBI ! (^_^) <3

No comments:

Post a Comment